Характеристика діяльності бібліотекаря у між атестаційний період

___________ добре знає бібліотечну справу, вміло організовує роботу шкільної бібліотеки, здійснює формування, облік і збереження її фонду. Складає каталоги, картотеки, тематичні списки. Нею естетично оформлені книжкові виставки, тематичні таблиці, огляд літературних та методичних новин.

Проводить інформаційно-бібліотечну роботу з обслуговування учнів, вчителів школи, батьків. Своїм першочерговим завданням вважає виховання в учнів любові до книги, бережливого ставлення до неї, формування читацьких смаків, культури читання, сприяння творчому розвитку навчально-виховного процесу в школі.

Сьогодні її турбує ставлення дітей до книги і читання. Тому систематично вивчає читацькі запити за допомогою анкетування, соціологічного опитування, тестування. Це дає їй можливість вивчати інтереси, здібності, нахили дітей - читачів, планувати роботу з ними. Для, цього використовує різноманітні форми її проведення: літературні посиденьки, кругозори, подорожі до країн казок, вікторини, турніри. Пропаганду книг здійснює через мандрівки літературними стежинками, години спілкування з мистецтвом, презентації книг, поетичні зустрічі.

Завдяки працьовитості та професійній компетентності вона стала помічником і партнером у виховному і навчальному процесі школи.

Допомагає вчителям в організації та проведенні предметних тижнів, уроків позакласного читання, які сприяють підвищенню інтересу до книги. Залучає учнів до проведення бібліотечних уроків.

Провела 26.04.2013р. семінар шкільних бібліотекарів району на тему: «Роль книги в житті людини».

Відповідальна, працьовита, вимоглива до себе та учнів, тактовна, наділена організаторськими здібностями. Користується авторитетом і повагою серед колег та батьків.