Характеристика діяльності вчителя англійської мови у між атестаційний період

У міжатестаційний період сумлінно виконувала посадові обов’язки. Постійно вдосконалює свій професійний рівень, знає основні нормативні документи в галузі освіти, основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології. Володіє сучасними освітніми технологіями. Використовує в роботі методи компетентнісно-орієнтованого підходу до організації навчально-виховного процесу. Виконує вимоги навчальних програм. Знання основ дитячої психології дозволяє знаходити підхід до кожної дитини, створювати в класі сприятливий психологічний клімат, атмосферу невимушеного спілкування.

Працюючи над проблемою «Розвиток усного мовлення на уроках англійської мови», вчитель переконаний, що інтерактивні методи роботи, а саме: робота в парах, робота у групах, спонукають учня до творчості логічного мислення, вчать висловлювати свою думку. Вчить учнів здобувати знання самостійно, працювати з картами.

Цікавими є тренувальні вправи, підібрані вчителем на кожний урок: дослідження-відновлення, творче конструювання, лінгвістичні ігри, дослідження-моделювання тощо. Ґрунтовно перевіряється домашнє завдання та матеріал попереднього уроку, обов’язковим є етап підбиття підсумків уроку. Перевірка знань дає можливість контролювати хід навчального процесу на різних етапах уроку з різною метою. Тому вчитель не просто виконує навчальну програму, а навчає учнів мислити, виховує вміння застосовувати набуті знання, формує практичні навички.

Вміє зацікавити учнів вивченням програмового матеріалу, активізувати діяльність школярів, розвивати самостійність та ініціативу. Вчить використовувати знання в практичній діяльності.

Як результат - учні вміють використовувати набуті знання у практичній діяльності, робити повідомлення за вивченими темами, вести діалоги, висловлювати і обстоювати свою думку, без допомоги вчителя знаходити джерела інформації і використовувати їх у навчанні.

Для підвищення інтересу до вивчення англійської мови проводить цікаві позакласні заходи: предметні тижні, турніри, ігри ("Що? Де ?Коли?", "Поле чудес", "КВК"), конкурси, усні журнали.

На достатньому і високому рівнях навчаються 56 відсотків учнів.

Цікавиться передовим педагогічним досвідом вчителів району, області. Як член методичного об’єднання вчителів англійської мови дає відкриті уроки, бере участь у обговоренні актуальних питань, систематично працює над підвищенням свого фахового рівня шляхом самоосвіти.

Морально стійка, ввічлива, товариська, користується повагою і авторитетом в учительському колективі, серед учнів та громадськості села.