Характеристика діяльності вчителя зарубіжної літератури (світової літератури) у між атестаційний період

Творчий педагог. Забезпечує високий рівень викладання світової літератури відповідно до навчальних програм з дотриманням вимог Державного стандарту загальної середньої освіти. Досконало володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі.

У доступній формі пояснює новий матеріал, забезпечує результативність занять ефективним застосуванням індивідуальних і групових форм роботи, проведенням нестандартних занять. Застосовує інноваційні технології, зокрема технологію формування критичного мислення, основними прийомами якої є використання сенканів, створення мультимедійних проектів, презентацій, що дає змогу значно підвищувати ефективність уроків та поліпшувати якість знань учнів.

Кожен її урок-неповторність, творче натхнення, радість пізнання і висока результативність. Уроки творчого пошуку, уроки-дослідження допомагають учням робити цікаві відкриття, проникати у захоплюючий світ літератури, розв'язувати проблемні та дослідницькі завдання, розмірковувати над сутністю життя.. Вміло поставленими запитаннями спонукає школярів до дискусії, допомагає їм оцінити вчинки персонажів, обговорювати порушені у творі проблеми віри, добродійства, громадянського обов'язку перед Батьківщиною.

Працює над проблемою «Інтерактивне навчання», активно застосовує метод проектів, суть якого полягає в досягненні дидактичної мети через детальну розробку навчальної проблеми, яка завершується практичним реальним результатом: створенням презентацій, стіннівкою, рекламним проектом.

Значну увагу приділяє роботі з обдарованими дітьми, залучає їх до виготовлення інформаційних розробок про життя і творчість письменників, малювання ілюстрацій до прочитаних книг, готує учнів до участі в конкурсах. Із 124 учнів яких вона навчає, високого рівня досягли 33 учні, достатнього 46, середнього З5.
Посадові обов’язки виконує в повному обсязі.

Керівник методичного об'єднання вчителів світової літератури локального освітнього округу, виступає з доповідями, проводить відкриті уроки для молодих спеціалістів. Керівник творчої групи школи,член творчої групи району. Розробила інформаційно-методичні посібники з використанням інтерактивних форм роботи у 7,10 класах.

Брала участь у районному етапі конкурсу «Славетні імена 2013», присвянено життю та діяльності Є. Петрушевича (ІІ місце), а також посіла ІІІ місце у районному конкурсі на кращий конспект уроку «Уроки творчого пошуку. Діалог пропозицій»

Одержала Сертифікат учасника конкурсу для вчителів «Сценарій позакласного заходу» журналу «Зарубіжна література в школах України», є членом читацького клубу зарубіжної літератури.

Нагороджена грамотою відділу освіти за участь у І турі конкурсу «Учитель року-2011». Комунікабельна, виконавча, наполеглива, вимоглива до себе та учнів.

Ефективно використовує в роботі предметно-просторове середовище кабінету, постійно поповнює його навчальними посібниками і дидактичним матеріалом.

Як класний керівник постійно підтримує зв'язок з батьками. Захищає права та інтереси дітей.