Характеристика діяльності вчителя української мови 2 у між атестаційний період

Педагог з великим досвідом роботи. Досконало володіє широким спектром стратегій навчання. У своїй діяльності керується законодавчими та правовими документами в галузі освіти. Високий професіоналізм, знання основ педагогіки та психології дозволяє навчити учнів любити рідну мову, володіти нею як  інструментом спілкування та пізнання світу, мислення та самовираження. Вміло створює умови для духовного розвитку, самореалізації і самовдосконалення дитини.

Володіє змістом програм і методикою реалізації їх у навчально-виховному прогресі. Виявляє бажання до впровадження нового, передового, озброює школярів глибокими знаннями з предмета.

Працює над проблемою «Формування мовленнєво-комунікативних умінь і навичок учнів методами особистісно зорієнтованої технології навчання». Для реалізації цієї проблеми апробовує спосіб інтеграції окремих елементів таких сучасних технологій: метод проектів, інтеракцїї, особистісно зорієнтоване навчання; використовує інноваційні методи і форми діяльності: робота в групах, робота в парах, «мікрофон», «коло ідей», «гронування», «асоціативний куш», «мозковий штурм», «дерево рішень», розігрування ситуації за ролями, читання з позначками, розробки спільних проектів тощо. Реалізувати педагогічну проблему вчителю допомагають і нестандартні форми уроку, які сприяють підвищенню культури мовлення, стимулюють пізнавальну активність дітей, їхнє вміння діяти в незвичних ситуаціях: урок-подорож, урок-представлення проектів, урок-дослідження, урок-телепередача, урок - залік, урок-вікторина.

Продумана система позакласної роботи, яка направлена на. розвиток творчих здібностей та поглиблення знань з предмета. Велику увагу приділяє літературним конкурсам, олімпіадам, тижням літератури і мови, фестивалям, святам учнівської творчості. Під її керівництвом школярі підготували творчий літературно-музичний проект «Ні! Промінь той не згас, що запалив колись Тарас!» (2013). Провела районний показовий захід до 100-річчя Андрія Малишко «Андрій Малишко – солов'їне серце України!» (2012). Її вихованці переможці конкурсів та олімпіад з української мови.( ІІІ сімце 2011 рік), Постійний член журі районного етапу олімпіади з української мови і літератури та конкурсів ім. Т.Шевченка, П.Яцика.

63% її учнів навчаються на високому та достатньому рівнях.

Вимоглива у ставленні до професійних обов'язків. Провела районний семінар «Проектний метод навчання з використанням сучасних інформаційних технологій».

Підготувала методичні посібники: «Творчі завдання з літератури, 5 клас», «Елементи народознавства на. уроках розвитку зв'язного мовлення»

Голова методичного об'єднання вчителів – філологів локального освітнього округу. З метою обміну досвідом роботи провела цікаві відкриті уроки: «Пунктограми при прямій мові та діалозі», «Зробімо кращим наш дім, бо жити нам у нім», «Література рідного краю», «Крукеничі звичні, і незнані». Залучалась до проведення районних курсів з модуля «Культура українського мовлення». В рамках методичного тижня в школі організувала засідання за. круглим, столом. «Культура мовлення вчителя й сучасність». Нагороджена грамотою відділу освіти Мостиської райдержадміністрації.

Високоморальна, порядна, комунікабельна, працьовита, вимоглива до себе й учнів, тактовна, наділена організаторськими здібностями. Користується авторитетом серед учнів, батьків, колег.