Календарно-тематичне планування з основ здоров’я для 1 класу

Календарно-тематичне планування уроків Основ здоров’я для 1класу
34 годин (1год на тиждень) резерв - 3год
(Згідно оновленої програми з основ здоров’я для 1-4 класів. Наказ МОН №948 від 05.08.2016)

       №

ДАТА

ТЕМА УРОКУ

Прим ітка

 

 

ЗДОРОВЯ ЛЮДИНИ

 

1.               

 

Що вивчає предмет  «Основи здоров’я» (3-7).

 

2.               

 

Наша школа. Безпека першокласника. Практична робота: ознайомлення зі школою (8-11)

 

3.               

 

Здоров’я та його ознаки. Порушення здоров’я (травми, захворювання) та їх профілактика ( 13-17).

 

4.               

 

Ріст і розвиток людини. Практична робота: вимірювання зросту і маси тіла; (18-22)

 

5.               

 

Як дбати про своє здоров’я. (21-25).

 

 

 

ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВЯ

 

6.               

 

 

Щоденне піклування про своє здоров’я. Розпорядок дня. Практична робота: складання

розпорядку дня (27-31).

 

7.               

 

 

Постава. Як правильно сидіти за партою. Практична робота: вправи для формування правильної

постави і стопи (32-37).

 

8.               

 

Робоче місце першокласника. Практична робота: як складати портфель (38-40).

 

9.               

 

Чистота і здоров’я. Правила особистої гігієни.  Практична робота: як правильно мити руки (41-47).

 

10.        

 

Харчування і здоров’я. Овочі, фрукти, молочні продукти., їх значення для росту й розвитку (48-50)

 

11.        

 

Фізичні вправи (51-53).

 

12.        

 

Загартовування (54-57).

 

13.        

 

Відпочинок. Активний і пасивний відпочинок (58-59).

 

 

 

СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВЯ

 

14.        

 

Піклування про здоров’я в сім’ї (60-62).

 

15.        

 

 

Дівчатка і хлопчики. Уміння товаришувати. Практична робота: розігрування діалогів знайомства.

(63-66).

 

1.               

 

Безпечні місця для ігор і розваг.  Практична робота: спільні ігри для дівчаток і хлопчиків.

 

2.               

 

 

Поведінка в небезпечних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Практична робота: моделювання

ситуації повідомлення про небезпеку за телефонами аварійних служб (71-74).

 

3.               

 

 

Поведінка дитини в автономній ситуації у населеному пункті. Практична робота: моделювання

ситуації пошуку допомоги, якщо заблукав, загубився, відстав від класу (75-76).

 

4.               

 

Як поводитися з незнайомими людьми (77-78).

 

5.               

 

Сам удома. Побутові небезпеки(79-80)

 

6.               

 

Місця підвищеної небезпеки в школі.

 

7.               

 

Мікрорайон школи. Вибір безпечного маршруту від школи  до дому (81-82).

 

8.               

 

Ти – пішохід. Складові дороги (83).

 

9.               

 

Безпечний перехід проїзної частини дороги (84-87).

 

10.        

 

Ти – пасажир. Правила користування громадським транспортом (88-90).

 

 

 

ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВЯ (8 годин)

 

11.        

 

Унікальність  людини (91-92).

 

12.        

 

Поважай себе та інших. (93-94).

 

13.        

 

 

Народні традиції, родинні свята і здоров’я.  Практична робота: створення пам’ятки «Як  

влаштувати  веселе свято» (95-96).

 

14.        

 

 

Емоції та настрій. Як покращити настрій. Практична робота: вправи «Вгадай емоцію», «Намалюй

настрій».

 

15.        

 

Емоції та настрій. Практична робота: ігри, що сприяють гарному настрою (97-100).

 

16.        

 

Рішення і наслідки. Уміння ухвалювати  рішення (101-102).

 

17.        

 

 

Рішення для здоров’я. Практична робота: перегляд та обговорення поведінки персонажів

мультфільмів, їх ставлення до свого здоров’я та до здоров’я інших (103-105).

 

18.        

 

Правила літнього відпочинку (106-109).

 

19.        

 

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік.