Календарно-тематичне планування з інформатики для 4 класу
Календарно-тематичне планування уроків Інформатики для 4 класу
35 годин (1год на тиждень)
(Згідно оновленої програми з інформатики для 2-4 класів.Наказ МОН №948 від 05.08.2016)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
І семестр |
|||
Тема 1. Графіка (6год) |
|||
1 |
|
Інструктаж з БЖ. Електронні карти. Режими перегляду карт. |
|
2 |
|
Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами. Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю). |
|
3 |
|
Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів. |
|
4 |
|
Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону. |
|
5 |
|
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо. |
|
6 |
|
Створення колажу із зображень. |
|
Тема 2. Текст (7год) |
|||
7 |
|
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі. |
|
8 |
|
Середовище текстового редактора. Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів. |
|
9 |
|
Абзаци, посилання, заголовки, зміст. |
|
10 |
|
Списки. Послідовні списки у текстах. |
|
11 |
|
Таблиці. Доповнення готових таблиць. |
|
12 |
|
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами. |
|
13 |
|
Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем. |
|
Тема 3. Співпраця в Інтернеті (6год) |
|||
14 |
|
Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням. |
|
15 |
|
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування. |
|
16 |
|
Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. |
|
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
ІІ семестр |
|||
17 |
|
Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів. |
|
8 |
|
Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів. |
|
19 |
|
Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. Сучасні пристрої для співпраці |
|
Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням (8год) |
|||
20 |
|
Алгоритми з розгалуженням. |
|
21 |
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженнямдля виконавців у середовищі програмування для дітей. |
|
22 |
|
Цикли: повторення задану кількість разів. |
|
23 |
|
Повторення до виконання умови.Алгоритми з циклами. |
|
24 |
|
Створення та виконання алгоритмів з циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей. |
|
25 |
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей. |
|
26 |
|
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою. |
|
27 |
|
Використання логічних висловлювань з «якщо - то...». |
|
Тема 5. Інформація (7год + 1) |
|||
28 |
|
Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. |
|
29 |
|
Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами. |
|
30 |
|
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. |
|
31 |
|
Складові комп’ютера. Пристрої введення та виведення інформації. |
|
32 |
|
Зберігання інформації. Носії інформації. |
|
33 |
|
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації. |
|
34 |
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. |
|
35 |
|
Підсумковий урок. |
|