Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва для 3 класу

Календарно-тематичне планування уроків Образотворчого мистецтва для 3 класу
35 годин (1год на тиждень) резерв - 3год
(Згідно оновленої програми з образотворчого мистецтва для 1-4 класів. Наказ МОН №948 від 05.08.2016)

Дата

Тема уроку

Примітка

У майстернях графіка та живописця

1.

 

«В гостях у художників». Відеомандрівка до майстерні художника-графіка. Матеріали, інструменти та обладнання. «Дерево-метелик».

 

2.

 

 

Вибір засобів виразності графіки для передавання форми та характеру  поверхні зображуваних об’єктів та предметів. Ілюстрація до вірша Петра Подільчака «Самотній сад».

 

3.

 

 

Елементарне поняття про динамічну композицію. Передавання руху в природі графічними засобами. Значення кольору у графічних творах. Графіч­на композиція за мотивами віршів Тараса Шевченка.

 

4.

 

Мандрівка до майстерні художника-живописця. Матеріали, інструменти та обладнання. Актуалізація знань з основ кольорознавства. Малювання композиції із трьох-п'яти овочів та фруктів.

 

5.

 

Поглиблення знань про колір як засіб вираження характеру й настрою. Кольорові контрасти. Малювання композиції на морську тематику.

 

6.

 

Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки, нюанси. Композиція «Осінь золотиста барвами горить».

 

7.

 

Свідомий вибір колірного вирішення. Технічні прийоми роботи гуашевими фарбами. Ство­рення композиції «Вечір на сопілці грає».

 

8.

 

Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель по-мокрому. Виконання швидких колірних замальовок асоціативного характеру.  «Осінній пейзаж у дощову погоду».

 

У майстернях скульптора, архітектора й народних майстрів

9.

 

Мандрівка до майстерні художника-скульптора. Матеріали, інструменти та обладнання. Передача основної форми будови тварин у простих позах. Ліплення африканських тва­рин.

 

10.

 

Виражальні можливості об’ємної та рельєфної форми. Відтворення фактури зображуваної поверхні.  «Запишався наш павич».

 

11.

 

Робоче місце архітектора. Матеріали, інструменти й обладнання художника-архітектора. Аплікація з кольорового паперу «Смарагдо­ве місто»

 

12.

 

 

Порівняння форм, розмірів, пропорцій споруд. Створення різних за формою та характером будівель. «Гарний будиночок».

 

13.

 

 

Робоче місце народних майстрів. Матеріали, інструменти й обладнання. Основні види декоративно-прикладного мистецтва. Ескіз вишивки для рушника.

 

14.

 

Гончарство в Україні. Основні види гончарного посуду, різноманітність форм. Узгодженість декору з формою. Декора­тивний глечик.

 

15.

 

Художнє конструювання  об’ємних форм. «Різдвяний янгол».

 

16.

 

Узагальнення навичок роботи. «Готуємось до свята».

 

В гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту

17.

 

Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва (на пропедевтичному рівні). «Зимова казка».

 

18.

 

Пейзаж. Відтворення плановості розміщення об’єктів у просторі шляхом загороджування.   «Подорож у гори».

 

19.

 

Передавання глибини простору за допомогою кольору при створенні уявного краєвиду.    «Загадкова країна».

 

20.

 

Анімалістичний жанр та його особливості. Розвиток навичок малювання тварин(звірів, птахів, комах), знання їх елементарної будови. Малювання тварини (звіра, птаха).

 

21.

 

Відтворення характерних особливостей силуету тварин у русі (на початковому рівні). Колективна робота «Вірні друзі людини».

 

22.

 

Портрет у різних видах образотворчого мистецтва. Портрет мами.

 

23.

 

Актуалізація знань про елементарну будову фігури людини. Зображення людини в русі. «Зимові ігри та розваги».

 

24.

 

Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції. «Смачна таріл­ка».

 

25.

 

Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особливості виділення головного в композиції. «Квіти у вазі».

 

Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр

26.

 

Побутові теми в творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції. «Події мого життя».

 

27.

 

Зображення тварин та людей в ілюстраціях до казок. Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа. Ілюстрації до казок.

 

28.

 

Образи людей і тварин в ілюстраціях. Ілюстрації до казок.

 

29.

 

Знайомство з художниками театру, з елементами сценографії (декорації, сцена тощо) та їх призначенням. Афіша до вистави.

 

30.

 

Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок. Виготовлення театральної маски до казкової вистави.

 

31.

 

Роль костюма в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором. Виго­товлення костюма для театральною героя.

 

32.

 

Різновиди ляльок в театрі та мультиплікації. Конструювання лялькового персонажа. Пальцева лялька.  

 

33.

 

Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції. «На арені цирку»

 

34.

 

Вікторина «В гостях у художників». Виставка дитячих робіт.

 

35.

 

Підсумковий урок за рік. «Ура, канікули!»