У своїй діяльності керується нормативно-правовими актами та документами в галузі освіти. Добре володіє ефективними формами і методами організації навчально-виховного процесу, реалізує на уроках принципи науковості та доступності навчального матеріалу, вчить учнів любити рідну мову, користуватися її мовними засобами в усному та писемному мовленні.

Володіє ґрунтовною професійною майстерністю, педагогічною культурою, високим інтелектуальним розвитком. У своїй діяльності керується законодавчими та правовими документами в галузі освіти. Виконує вимоги навчальних програм. Знання основ дитячої психології дозволяє знаходити підхід до кожної дитини, створювати в класі сприятливий психологічний клімат, атмосферу невимушеного спілкування.

У своїй діяльності керується нормативно-правовими актами та документами в галузі освіти. Володіє ефективними формами і методами організації навчально-виховного процесу, реалізує на уроках принципи науковості та доступності навчального матеріалу.

Досвідчений, ініціативний педагог. Забезпечує високий рівень викладання біології і хімії відповідно до навчальних програм та з дотриманням вимог Державного стандарту загальної середньої освіти. Досконало володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі.

У своїй діяльності керується нормативно-правовими актами та документами в галузі освіти. Виявляє задовільний рівень професіоналізму, володіє окремими формами і методами педагогічної діяльності, досяг незначних результатів у вирішенні навчально-виховних завдань. Від часу попередньої атестації понизився науково-теоретичний рівень та методична майстерність вчителя.

Досвідчений, творчий педагог. У своїй діяльності керується згідно навчальних програм та з дотриманням вимог Державного стандарту загальної середньої освіти. Досконало володіє ефективними формами і методами організації навчально-виховного процесу, реалізує на уроках принцип науковості та доступності навчального матеріалу, вчить учнів любити рідну мову, формує в них естетичні та моральні цінності.

Виявила ґрунтовну професійну компетентність, добре володіє ефективними формами організації навчально-виховного процесу. У своїй діяльності керується законодавчими та правовими документами в галузі освіти.