Методичне об"єднання вчителів географії
План роботи міжшкільного методичного об’єднаннявчителівгеографії та економіки на 2018-2019н.р.
Керівник ММО: Вчитель географії Наконечна Є.О.
Вступ.
Аналізнауково-медичноїроботи за 2017-2018н.р.
В школах локального освітнього округу створеніумови для розвиткутворчогопотенціалу кожного вчителя. Діяльність м/о спрямована на впровадженнявчителями району новихпедагогічнихідей, підходів, творчихрішень, в навчально-виховнийпроцес.
«Відтворчоговчителя-до творчогоучня» - такацільовапрограма методичного об’єднаннявчителівгеографії та економіки. Вона ставить за мету створення умов для всебічногорозвитку педагога, індивідуально-творчогопідходуорганізаціїметодичноїроботи.
Проблема над якою працювало ММО - : “Наскрізні змістові лінії та їх реалізація на уроках географії”.
У минулому навчальному році педагоги, члени методичного об'єднання вчителів географії і економіки працювали над вирішенням першочергових завдань навчання та виховання учнів у сучасних умовах.
КадровийпотенціалММОхарактеризуєтьсявисокимпрофесійнимрівнемучителівгеографії, економіки. До складу м/о входило 10 вчителів.З них 6 вчителів з вищою кваліфікаційною категорією, 3 зпершою і 1 молодий вчитель-спеціаліст, 7 вчителів працюють за фахом.Це люди з доброю теоретичною і методичною базою, творчі,спроможні вести за собою учнівськийколектив, не байдужі до колег, дітей, своєїсправи.
Методичнуроботу в 2017-2018н.р. булоспрямовано на реалізаціюЗаконівУкраїни «Про освіту», «Про загальнусереднюосвіту», Концепціїпрофільногонавчання, Національноїдоктрини ;
- вивчення та впровадження методик і прийомів диференційованого навчання, вдосконалення педагогічної майстерності педагогів;
- розвиток учнів з урахуванням їхніх вікових, фізіологічних, психологічних, індивідуальних особливостей
- створенняналежних умов для розумового, морального й фізичногорозвитку кожного учня.
Приділяється постійна увага до навчання школярів загальним розумовим діям: аналіз і синтез, порівняння, абстракція, узагальнення. Аналіз роботи свідчить, що за минулий навчальний рік значно підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання навчальних предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функцій навчання, до пошуку ефективних форм і методів роботи з дітьми.
Аналізуючи роботу міжшкільного м/о над науково-методичною проблемою ммоможназробитипевнівисновки. Зокрема проте, щотеоритичнінадбанняінноваційнихтехнологій, здобутівчителями, підкріплюютьсяпрактичнимвикористаннямїхелементів на уроках. Відбуваютьсявзаємообміндосвідом на методичнихсемінарах, через відкриті уроки, семінари-практикуми, діловіігри.
Так, набазіЗолотковицького НВК проведено семінар-практикум на тему: «Формування готовності сучасного педагога до впровадження інноваційних педагогік у практику». А Зубик Наталія Василівна провелавідкритий виховний захід краєзнавчого напрямку « Моє село—моя маленька Батьківщина». Третє МО було проведено на базі Зав’язанцівського НВК. МалиновськаІринаОлексіївна провела відкритий урок у 6 класі на тему: «Охорона атмосфери».
Підвищуєтьсянауково-теоретичний іметодичнийрівеньвикладаннянавчальнихдисциплін. Кожний педагог районного м/о дбає про ситуаціїуспіху, а в старших класах про успішнупідготовкувипускників до ЗНО.
Як і в попередні роки вчителі ЛООготувалиучнів до олімпіад, конкурсів, МАН.
Як результат участьшколярів ЛОО в районному і обласномуетапіолімпіад. Так Цюпак Зоряна Ярославівна, учениця 10 класу Вовчищовицької школи зайняла четверте місце на обдасній олімпіаді з географії, з розривом від третього місця лише на один бал. На жаль в області минулого року по географії не було.
Тому вважаємонеобхіднимактивізувати роботу з обдарованоюмолоддю. Хотілось би повернутивтраченіпозиції в цьомунапрямкуроботи. Робота педагога з обдарованимидітьми - складнийпроцес, якийніколи не повинен припинятися.
Всіпедагогічніпрацівники м/о маютьвласнунауково-методичну проблему для освітньоїдіяльності та підвищеннякваліфікаційногорівня. Глибокевивченняінноваційнихтехнологій, елементивпровадженняпрактичноїтехнології, технологіїрозвивальногонавчання, інтерактивних, мультимедійнихтехнологійдаютьзмогуздійснюватипоступовийперехідвідтрадиційного до особистісно-орієнтованого та компетентісноюпідходів у навчанні, підвищуютьінтереспедагогів до застосуваннятехнологійкреативноїосвіти для формування і розвиткуінноваційноїособистості
У 2018-2019н.р. ММО вчителів географії і економіки працюватиме над проблемою «Формування ключових та предметних компетентностей учнів на основі підходу на уроках географії та економіки.
Зміст діяльності ММО вчителів географії та економіки:
- вивчення та аналізосновнихнормативнихдокументів в галузіосвіти, навчальнихпрограм, підручників, посібників, методичнихрекомендацій, педагогічноїперіодичноїпреси;
- створення організаційних умов та надання практичної допомоги вчителям географії та економіки для безперервного фахового вдосконалення, підвищення професійної компетентності та створення позитивного педагогічного іміджу;
- трансформуваннянауковихідейу практикудіяльностіучителівгеографії та економіки;
- організація ефективної системи методичної роботи шляхом удосконалення діяльності мікроструктур методичного об’єднання, спрямованих на розвиток творчої індивідуальності вчителів географії та економіки,
- залученняпедагогів до експериментальної та науково-дослідноїроботи у галузівпровадженняновихосвітніх методик і технологійнавчання та виховання;
- вивчення рівня навчальних досягнень і компетентності учнів з географії та економіки у загальноосвітніх закладах відповідно до державних вимог та виявлення труднощів в опануванні навчальним матеріалом;
- організація методичного забезпеченняпідготовкиучнів до зовнішньогонезалежногооцінювання;
- організаціязаходів по роботі з талановитоюучнівськоюмолоддю;
Тематика засідань методичного об’єднання
Засідання 1
(17.09. 2014р)
Круглий стіл
Тема: Створення інноваційного освітнього середовища для розвитку географічної освіти
Мета: Обговорити питання розвитку інноваційного освітнього середовища та педагогічного впливу на формування креативної особистості дитини;
поширити позитивні тенденції творчої співпраці вчителя і учня;
визначити детальні шляхи та накреслити головні напрямки роботи у реалізації інноваційного навчання вчителів суспільствознавчих дисциплін у новому навчальному році .
№ |
Тема виступу |
Доповідач |
Форма узагальнення |
1. |
Аналізроботи ММО за 2017-2018н.р. |
Наконечна Є.О. |
Звіт |
2. |
Опрацюваннянормативнихдокументівщодовикладаннягеографії. |
|
Рекомендації |
3. |
Плануванняроботи на 2017-2018н.р. |
Вчителі МО |
Рекомендації |
4. |
Ознайомлення з нормативними документами щодовпровадження ІКТ у навчальнийпроцес. |
|
|
5. |
Огляд новинок методичноїлітератури видавництва «Шкільнийсвіт», «Основа».»Картографія» |
|
Засідання 2.
28.11. 2018 р.
На базі ОНЗ Крукеницькоїзош І-ІІІ ст.-ліцею.
Проблемний семінар
Тема: Шляхи удосконалення фахової компетенції вчителя
Мета:Вдосконалення професійної компетентності членів МО;
Робота над розвитком творчих здібностей учнів.
№ |
Тема виступу |
Доповідач |
Форма узагальнення |
1. |
Забезпечення умов якісноїприродничоїосвіти в школі в зв’язку з переходом на новийзмістнавчання |
Павлусів О.С. |
Рекомендації |
2. |
Оновленнязмісту і форм роботивчителя в контекстімодернізаціїосвіти |
Малиновська.І.О. |
Тези виступу |
3. |
Професійнийрозвитоквчителя в сучаснійшколі |
Чимерис Є.П. |
Доплвідь |
2. |
Відкритий урок у 6 класі з теми «Зовнішні процеси, які зумовлюють зміну земної кори».
|
Наконечна.Є.О. |
Конспект |
4. |
Роль навчальногокабінет у підвищеннімотиваціїучнів до навчання |
Зубик Н.В. |
Тези виступу |
Засідання 3.
27.02.2019 р.
На базі Вовчищовицького НВК
Проблемний семінар
Тема: Впровадження в навчальний процес сучасних інформаційних технологій
Мета:пошук і впровадження нових активних підходів до навчання, удосконалення засобів і форм процесу навчання, з метою створення комфортних умов,за яких кожен учень відчує свою успішність, інтелектуальну спроможність, значущість
№ |
Тема виступу |
Доповідач |
Форма узагальнення |
1. |
Оновленнязмісту і форм роботивчителя в контекстімодернізаціїосвіти |
ПавлусівО.С. |
Тези виступу |
|
|
|
|
2. |
Відкритий урок у 10 класі з теми «Японія».
|
Конспект |
|
3. |
Обміндосвідом з питаннявдосконаленняметодівнавчання. |
Скварко О.В. |
Рекомендації |
4. |
Розвитокекспериментальнихвмінь і дослідницькихнавичокучнів на уроках географії. |
Наконечна Є.О |
Доповідь |
Засідання 4
15.05.2019 р.
На базі ОНЗ Крукеницької ЗОШ І-ІІІ ст.
Тема: Шляхи удосконалення фахової компетенції вчителя
Мета: Вдосконалення професійної компетентності члені ММО внаслідок обміну досвідом та представленням презентацій роботи з учнями вчителів ММО.
№ |
Тема виступу |
Доповідач |
Форма узагальнення |
1. |
Звіт роботи |
Члени ММО |
Презентаії |
2. |
Рекомендації щодо роботи ММО на наступний навчальний рік |
|
Список вчителів географії, економіки та природознавства Крукеницького ЛОО
Аналіз освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховного процесу на уроках географії, економіки та природознавства на базі Крукеницького ЛОО
№ з/п |
Прізвище, ім’я та по батькові вчителя |
Дата та рік народ-ження |
Освіта |
Спеціальність за дипломом |
Який заклад і коли закінчено |
Загальний пед. стаж |
Назва навчального закладу та стаж роботи у ньому |
Номер телефону/ електронна адреса |
1 |
Бучко Євгенія Василівна |
17.03. 1957 р. |
вища |
Біолог, викладач біології та хімії |
ЛНУ ім. Івана Франка, 1990 р. |
42 р. |
Великомокрянська ЗОШ І-ІІІ ст. 42 р. |
0985761385
|
2. |
Зубик Наталія Василівна |
18.06. 1980 р. |
вища |
Викладач географії, економіки, екології |
ЛНУ ім. Івана Франка, 2003 р. |
16 р. |
Золотковицька ЗОШ І-ІІ ст. 16 р. |
0977985977 zybuk.nata@ gmail.com |
3 |
Лабойко Світлана Михайлівна |
02.09. 1989 р. |
вища |
Викладач географії, економіки, екології |
ЛНУ ім. Івана Франка, 2012 р. |
4 р. |
Крукеницька ЗОШ І-ІІІступенів-ліцей 2 р. |
0972619428 svitlanka.laboyko@ gmail.com |
4. |
Малиновська Ірина Олексіївна |
08.02. 1969 р. |
вища |
Викладач географії |
ЛНУ ім. Івана Франка, 1991 р. |
27 р. |
Зав’язанцівський НВК |
0984851996 |
5. |
Москалик Наталія Григорівна |
14.03. 1970 р. |
вища |
Вчитель історії |
ЛНУ ім. Івана Франка, 1993 р. |
26 р. |
Хідновицький НВК 25 р. |
0962785165 |
6. |
Наконечна Євгенія Омелянівна
|
06.01. 1966 р. |
вища |
Вчитель географії та біології |
Луцький педінститут, 1989 р. |
29 р. |
Крукеницька ЗОШ І-ІІІступенів-ліцей 29 р. |
0673368574 |
7. |
Носовський Ростислав Володимирович |
06.01. 1975 |
вища |
Вчитель історії |
Дрогобицький педінститут,1997 р. |
23 |
Судковицька ЗОШ І-ІІ ст., 6 років
|
0686251404 |
8. |
Павлусів Ольга Степанівна |
10.11. 1977 р. |
вища |
Викладач географії, вчитель основ християнської етики |
ЛНУ ім. Івана Франка, 2003 р., КПІ при УКУ, 2011 р. |
20 р. |
Вовчищовицький НВК 20 р. |
0679819721 olya.pavlusiv@ gmail.com |
9. |
Скварко Оксана Володимирівна |
11.07. 1967 Р. |
вища |
Вчитель географії |
ЛНУ ім. Івана Франка, 1992 р. |
32 р. |
Хідновицький НВК, 29 р. |
0974225454 |
10. |
Чемерис Євген Петрович |
26. 10. 1956 р. |
вища |
Вчитель географії та біології |
Луцький педінститут, 1981 р. |
37 р. |
Мишлятицький НВК 34 Р. |
0680975421 |
Список вчителів географії, економіки та природознавства Крукеницького ЛОО
№ з/п |
ПІБ вчителя |
Кваліфікаційна категорія, звання |
Рік попередньої атестації |
Нагородження за 5 років |
Предмети, які викладає |
Проблема, над якою працює |
1. |
Бучко Євгеня Василівна |
Вища категорія, старший вчитель |
2018 |
|
Географія, біологія, Хімія |
Екологічне виховання в навчально-виховному процесі |
2. |
Зубик Наталія Василівна |
І категорія |
2018 |
|
Географія, природознавство, трудове навчання |
Розвиток творчої компетентності на уроках географії як шлях до формування інформаційної особистості |
3. |
Лабойко Світлана Михайлівна |
Спеціаліст |
- |
|
Географія, економіка, екологія |
Самостійні роботи з картою на уроці і вдома |
4. |
Малиновська Ірина Олексіївна |
І категорія |
2015 |
|
Географія, економіка |
Формування картографічних компетенцій на уроках географії |
5. |
Москалик Наталія Григорівна |
Вища категорія |
2017 |
Подяка |
Історія, географія, правознавство |
Впровадження методів активізації пізнавальної діяльності на уроках географії |
6. |
Наконечна Євгенія Омелянівна |
Вища категорія |
2017 |
|
Географія, біологія |
Роль екологічної освіти на уроках географії та біології |
7. |
Носовський Ростислав Володимирович |
І категорія |
2017 |
|
Історія, географія, правознавство |
Самостійна робота на уроках історії, географії та природознавства |
8. |
Павлусів Ольга Степанівна |
Вища категорія |
2015 |
Грамота |
Географія, економіка, основи християнської етики. |
Формування ключових освітніх компетентностей на уроках географії |
9. |
Скварко Оксана Володимирівна |
Вища категорія |
2015 |
|
Історія, географія, природознавство |
Формування картографічних компетентностей |
10. |
Чемерис Євген Петрович |
Вища категорія |
2017 |
Грамота |
Біологія, географія |
Екологічне виховання на уроках біології та географії |